poniedziałek, 11 grudnia 2017

Bombka- preparaty Cadence

Witajcie, dzisiaj przychodzę z banieczka. Będąc od 1-3 grudnia w Poznaniu na tragach rękodzieła zakupiłam trochę preparatów i nie mogłam się oprzeć  żeby leżały. Na tagach byłam oczywiście na stoisku  Cafty Moly gdzie spędziłam miło czas na klejeniu modeli z tekturek, pogaduchach  sprzedawaniu.. Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z warsztatów, tak więc byłam u Iwonki Semrau. Przesympatyczna, energiczna kobitka z głowa pełna pomysłów. Dziękuję jej bardzo za porady   pokazanie mnóstwa preparatów . Nie brakło tez spotkań z koleżankami. Jest co wspominać. Ale może tyle już pisania.



  Piękne odlewy, które wykorzystałam na warsztatach, fotki niebawem
I na koniec ja, pozdrawiam wszystkich.

12 komentarzy:

  1. Bombka bombowa!!!
    A sztućce rewelacyjne ! Już widzę je po Twojej przeróbce! :)
    No i czekam na indywidualne warsztaty. Możemy pracować na widelcu. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj cierpliwie, w styczniu się spotkamy to coś pociapkamy sobie. Przywiozę nowe preparaty to sobie popróbujesz.

      Usuń
  2. śliczna.....nie tylko bombka.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa bombka! Te sztućce faktycznie przepiękne i pełne finezyjnych ozdób-na pewno cudeńka z nich wyczarujesz.A cóż to za domek budujesz Gosiu? Na indywidualne warsztaty u Gosi w towarzystwie Marty to ja też chętnie się zapiszę :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek, to mode stajenki da koników. Warsztaty , no możemy coś o tym pomyśleć jak się cieplej zrobi.

      Usuń
  4. Bombka super, odlewy mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, odlewy będą niebawem dostępne na stronie sklepu Cadence.

      Usuń
  5. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń