środa, 3 lipca 2013

Album na zakończenie trzeciej klasy

Miałam nie lada wyzwanie. Album ładnie brzmi a pracy wiele. 
Nie spodziewałam się,że tak długo mi zejdzie.
 Planowanie było  ciekawe, co do reszty  to łatwo nie poszło. 
Raz, że nie miałam materiałów, dwa  koleżanka domówiła 2 kartki. 
Przez kilka dni, po powrocie z  pracy do domu  siedziałam do 24 , 
nawet nie wiem kiedy czas tak szybko mijał. 
Dzięki pięknym elementom jakie dostałam od Oli i Ivonn, 
było mi o wiele łatwiej i praca była coraz bardziej urozmaicona. 
 Udało się zdążyłam na czas 
i co najważniejsze album spodobał się , a to zawsze cieszy.




2 komentarze:

  1. Cieszę się,że wycinanki przydały się Tobie,a faktycznie album to nie lada wyzwanie i ogrom pracy,pzdr,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie śmiem myśleć ile trudu to dzieło wymagało, jest piekne.

    OdpowiedzUsuń